.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان به قول شرف دولتی‌ها اعتماد کردند

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تاکید کرد: امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کار به قول شرف مرتضوی برای استعفا اعتماد کرده و به طور موقت این طرح را مسکوت گذاشتند.

به گزارش شمال نیوزپرویز سروری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار به این دلیل از سوی حدود 20 نماینده تدوین و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد که یک انتصاب غیر منطقی در سازمان تامین اجتماعی از زیر مجموعه‌های این وزارتخانه، رخ داده بود.

* تلاش مجلس برای استیضاح نشدن وزیر کار

وی تصریح کرد: از ابتدا ما تلاش کردیم که این امر به استیضاح کشیده نشود، چرا که هر طرح استیضاحی به دنبال خود حواشی و آسیب‌هایی را به دنبال دارد که نمی‌خواستیم این هزینه‌ها به کشور تحمیل شود.

این نماینده که از جمله امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر کار بود، با تاکید بر اینکه استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است، گفت: با وجود این حق قانونی تلاش کردیم که استیضاح انجام نشده و فردی که در مسئولیت مدیر عاملی تامین اجتماعی قرار گرفته از این سمت کنار برود.

سروری تصریح کرد: پس از طی فرایندی و با رایزنی‌های انجام شده، بالاخره اعلام شد که این فرد استعفا می‌کند و حتی قول شرف هم به نمایندگان داده است که این استعفا انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: ما به این قول اعتماد کرده و طرح استیضاح را به صورت موقت مسکوت گذاشتیم.

* مرتضوی نرود، استیضاح را پیگیری می‌کنیم

سروری متذکر شد: به طور قطع اگر این استعفا مورد قبول قرار نگرفته و مرتضوی در تامین اجتماعی بماند، نمایندگان طرح استیضاح را برای بار دوم به جریان انداخته و با قدرت آن را پیگیری خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.